1 Ocak 2013 Salı

Justin Halpern - Babamın Ettiği B*ktan Laflar

Yazacak bir dünya şey birikti, hiçbir şey yazamıyorum. MEB'in eğitim politikası, çocukların alta sıçma evresinin sona ermesi, bunların sorularını çözüyorum. Sırtımı devlete dayadım mı oh lan.

Kariler, bazı kitaplar vardır, bitince bir daha dönüp okumazsınız. "Bu ne lan" fikri kitaptan sonra aklınızda kalan tek şeydir. Bazı kitaplar vardır, belli bölümlerini açıp okursunuz. Benim için böyle sadece bir tane kitap var, Dreamcatcher'da yıllar sonra çocukluk arkadaşlarının buluşması vardı, orası. Bir de tekrar tekrar okuduğunuz kitaplar vardır. Bu da bende bir tane, o da bu kitap.

https://twitter.com/shitmydadsays

Justin adlı gencimiz burada babasının söylediklerini yazmaya başlıyor, takipçi sayısı arttıkça artıyor ve senarist abimize süper kapılar açılıyor. Şimdi yeni bir kitap yazıyormuş ilişkilerine dair. Babası da olacakmış kitapta. Zaten böyle bir baba olmazsa olmaz.

Her şeyden önce düz bir adam görmek ister misiniz? Ben istemem. O halde şuraya bakın:

http://www.doktormurat.net/?gn=kd&ID=737&b=babamin-ettigi-boktan-laflar

Heh. Sam dayımız evlenmiş, çocukları olmuş, eşi ölünce yeniden evlenmiş. Justin bu ikinci evlilikten ve son çocuk. Biraz çelimsiz, her çocuğun yaptığı gibi saçmalıklar yapıyor, babasını çileden çıkarttığı zamanlarda lafın kralını yiyor. Sam nükleer tıpçı, Justin'ın annesi, adı aklıma gelmedi şimdi, avukat. Baba ve anne çok zor şartlarda büyümüş, özellikle baba. Biraz da bunun etkisiyle oğluna hayatı öğretmeye çalışıyor, kendi öğrendiği şekilde. Çocuk kaç yaşında olursa olsun aynı üslup, aynı sertlik ve aynı içtenlik.

Hikâyeler var, bir de anekdotlar var. Genelde kronolojik bir sıra izliyor bunlar. Ben üç beş tanesini yazıp kaçıyorum. Bu kitaba indirimdekiler bölümlerinde rastlayabilirsiniz, garanti kaçırmayın.

Tuvalet Eğitimi Hakkında

"Dört yaşına geldin. Artık tuvalete sıçmak zorundasın. Bu, karşılıklı argümanlar öne sürüp orta noktada buluşacağımız bir pazarlık değil. Bu tartışma senin tuvalete sıçmanla bitecek."

Çocuk dört yaşında lan, konuşmaya bakar mısın. Freud için bu dönem kişiliğin şekillenmesinde çok önemli ama adam pat diye bitiriyor olayı dsfd.

Dalga Geçilmek Hakkında

"Demek sana homo dediler. Ne olmuş yani? Homoseksüel olmak yanlış bir şey değil ki... Hey Tanrım, sana homoseksüelsin demedim yahu. Hmm, evet, o çocuğun sana neden bok attığını şimdi anlıyorum."

Centilmenlik Hakkında

"Ön koltuğu annene bırak... Onun sana izin vermiş olması sikimde değil, zaten bir annenin yapması gereken o, senin yapman gereken de, 'Hayır, orada sen otur,' diye ısrar etmek. Karım arka koltuğa oturacak, ben de ön koltukta dokuz yaşında bir bacaksız ile etrafta dolanacağım, öyle mi? Kafayı yemiş piç kurusu seni."

Düzenli Duş Almak Hakkında

"Artık on yaşındasın ve her gün duş almak zorundasın. Sevip sevmemen sikimde değil. İnsanlar kokan dallamalardan nefret eder. Kokan bir dallama benim oğlum olamaz."

Evin Her Yanına Oyuncaklarımı Bırakmam Hakkında

"Lanet olsun, yine şu kahrolası kamyon adamın üzerine oturdum. Optimus Prime mı? Adının ne olduğu sikimde değil, onu kıçımı koymayı sevdiğim yerlerden uzak tut."

Lise Danslarına Gitmemem Hakkında

"Gidememekten şikayet edip duruyorsun, peki neden gitmiyorsun? ... E, o zaman kendine bir flört bul. ... E, o zaman daha çok kadınla tanış. ... Tanrı aşkına, oğlum, bu sikindirik bahanelerine dayanamayacağım, sormuyorum artık. Beni depresyona sokuyorsun. Canın ne istiyorsa onu yap."

Havayollarının Alkol Menüsü Hakkında

"Uçaklarda Jim Beam veriyorlar. Tadı sik gibi. Sen tabii farkı anlamazsın çünkü senin içtiklerine de ancak bok denir. Ben asla bok içmem."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder