15 Ocak 2012 Pazar

Eric Frank Russell - ...Ve Sonra Hiç Kalmadı

Bir hasta oldum hafta başında, böyle bir şey yok. Bugün kendime gelebildim. Tabii koca bir hafta bir boka da çalışamadım. Yarın iki final var, ödevler için de okuma yapmam lazım ve bakın ne okudum. Evet!

Bu serinin bütün kitaplarını bulmak için ara ara ava çıkıyorum. Az kaldı, toparlayacağım ama zahmetli oluyor. Okuması da bir o kadar zevkli. Çünkü bilimkurgu.

Bir gezegeni ele geçirmeye gittin, seni sikleyen olmadı. Adamlarını sikleyen olmadı. Gezegendekilerden birini ayağına getirdin, yine siklemedi. Öldürmekle tehdit ettin, "Ölü adam ne işe yarayacak?" cevabını alınca öyle mal gibi kaldın. Soru sordun, "Skib!" dediler sana. Sen kendi işine bak. Bir şey yaptırmaya çalıştın, "Olmaz!" dediler. "Özgürlük böyle bir şey olsa gerek," dediler. Mürettebatın azalmaya başladı, zira o dünyada mülkiyet yoktu. Bilinen anlamda yoktu yani, her şey çok daha kolaydı.

Kitap böyle, çok güzel. Bilimkurgu komedisi. Yani seni siklemeyen adamları al, bir gezegene koy, kitap olsun. Ne güzel lan. On numara kitap ama, araştırılmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder